HANG OUT ^^

Hari ni hari SABTU . SABTU yang sama jeaa macam biasaaa .
Apa lagi , hari na hang out lahh ^^
And macam biasa jugaak , hang mestilah ke WETEX .
Tada lagi dah tempat lain .
Muar nih apa jelahh yg ada . Balik-balik tempat yang sama jugak .
So nabuad macam mana lah kann ?
HAHAAA



Hari nih saya hang dengan my beloved MAISARAH ISMAIL and AMANDA AIRASH .
Kitorang ta ke mane punn . Just jalan-jalan , lepak makann .
and KARAOKE , HEEEE
Lame dah tak melalak kodd . Biasa lepak MYBOX dengan adik ankad saya si HIMSAK PUTRA  and my baby , si MUIZ tuhh . HEEE
Normal lah kalau tetiba jadi seorang yang pemalu gila kann , duduk dekad hujunghujung .
Nyanyi dalam hati , HAHAA 
Sumpah lawak seyhh , niat di hati memang najoin sekaki .
Tapi malu pulak , suara saya nihh ala ala katak bawah tempurung jeaa . 
HAHAA
So tadi dapatlah melepaskan hajat yang sudah lama terpendam ^^
HEEEE


Okay now nabukak cerita baru . Saked hati gilaa nihh .
Sumpah saked hati .
Korang biasa kan dengar statement ' BUDAK MUAR NIHH MEMANG AGAK KEKAMPUNGAN SIKIDD '
Haa , itu memang betul sangat . Even saya nih sebagai anak jati MUAR . 
Kalau boleh na menafikan statement tuhhh .
Tapi maaflah , statement itu memang benar sebenar-benar nyehh .
Memang bukan semua , tapi adalah segelintir mamat mamat takgunaa yang perasan dorang tu HOT GILA BABI sampai babi pun tak hot macam dorang . =..=
Haihh , mereka nihh kalau berfikiran terbuka boleh takk ?
Kalau jangan nakacau hal orang boleh takk ?
Biarlah aku kuaa nabawak camera ke recorder ke decoder ke ape ke ? =='
At least aku takacau orang , tamacam mereka nihh .
Dasar otak kekampungan . Bak kata ILY CHENG .
Dah macam sakai aud-aud . 
HAHAA
Apelah , pelik-pelik betul perangai mereka nihh , macam haramm
Haihh , saba nadiaa , sabaaa . Biarlah mereka tuhh .
Biarlah mereka hidup aman bahagia dengan dunia kekampungan mereka tuhh .
Ape yang saya mampu hanyalah berdoa semoga ada ruang terbuka ke arah yang lebih baik di sebalik dunia mereka tuuu . AMIN , HAHAHAAA




TODAY WAS A FAIRYTALE

2 comments: