N O K T A H



Hari semalam adalah hari paling sial dalam hidup saya , kenapa mesti jadi macam nih ehh ? 
Apasal mudah sangat dia berubah macam tuh jea dalam sekelip mata ?
Silap saya ? Silap dia ? Or insan ketiga ?
Macam macam kemungkinan ada , yg pasti ITS TOTALLY OVER between saya dgn Aman
Even saya sendiri tknk break dgn dia tapi it's his choice , dia yg nakk .
So saya kena terima dgn hati yg tabah , kuat dan gagah even saya tau saya takmampu
Buat ape kita still nak bersama dgn org yg taksayangkan kita .
Since pagi tadi sampailah sekarangg , senang sangat air mata nih nak keluar .
Pantang teringat sikit pasal awakkk , mesti macam hujan lebat .
Naik pening kepala menangis dari tadi , saya tkthu nak mengadu kat siapa .
Nasiblah ada blog nih haa yg boleh jadi mangsa keadaan .
Sekarang nih kann , saya sendiri kurang pasti ape punca sebenar kita gaduh teruk .
Mungkin ada silap masing masing , benda yg saya or awak buat yg mengguris hati masing masingg .
Tapi dari gaya awakk macam awk nak salahkan semua benda kat saya . Mmg saya ada buat salah , tapi awk pun sama jea .
Kebelakangan nih nampak sangat awk nak jauhkan diri dari saya , jarang text , jarang call , jarang jumpa .
Saya pernah ajak awk jmpe time petangg tapi awk tolakk . 
Suruh paham awk penat balik sekolahh .
Yang buat saya sentap sangat , awak sanggup nak lepak dgn FA tuhh lepas balik sekolah . Siap nak angkat bagai . Itu awak takpenat pulakk ?
Hati siapa seyh tksakit kalau kena macam tuhh , even awk kata awk belum buat .
Just plan jea , tapi dah ada niat tauu . Nawaitu dah sanggup , bila saya marah . 
Awak marah saya balik , bagi alasan awk kenal dia dulu dari saya .
Ehh , awk ingt takkk . Saya sanggup tolak ajakan kawan kawan saya . Yang perempuan tau , bukan lelaki .
Saya sanggup hilang kawan utk awkk , tapi awkk nk ke buat mcm tuhh ?
Awak pernah jumpa girl lain (IF) senyap senyap kann ? 
Bila dah kantoi macam macam alasan lah awk bagi , kata time tuh ada kawan awk yg lain lahh , apelahh . 
Selama saya dgn awk , saya tkpernah langsung text lelaki lain sayang sayang tauu . 
Awak bukan setakat sayangg , siap rindu bagai .
Ingat saya tksedih bila saya baca ?
Macam macam hal lagi awak buat kat saya , ada yg saya diamkan , ada yg saya anjingkann .
Tapi kalau dah selalu sgt jadi macam nihh , siapa yg tahann .
Saya pun tkthu kenapa saya nih bodoh sangat boleh sayang kat awak lagi .
Even sekarang nih kita dah takda pape , serious saya cakap saya tkboleh lupa awkk .
Kalau awak nak tauu , baru baru nih adalah sorang lelaki nihh .
Dia nak sgt kenal dgn saya , siap mintak number phone bagai . Tapi saya tknk bagi sbb saya tau status saya ape , last last geram kena paksa saya bagi jelah number saya .
Then hari hari dia call saya , text saya , tanye khabar saya . Saya mmg malas nk layan , saya bagilah alasan tkda kredit . Dia sanggup topupkann , tuh tak kisah lahh .
Bila saya still tklyn dia , nant dia akan call Ain or Mira cari saya . 
Ada sekali tuhh , dia sanggup nk dtg rumah awal pagi sbb nk tgk saya .
Time tuh saya tgh kusut serabut bergaduh dgn awkk .
Kdg kdg saya semak sangat , dia asyik mengacau jea even dia dah tau saya dah ada bf
Jauh dalam hati saya , alangkah best nyeh kalau awk yg buat mcm tuhh .
Bagi perhatian kat saya , sudi nakk luangkan masa dgn saya . Dapat sikit pun jadilahh
Haihh , cerita panjang panjang pun tkguna . Benda dah lepas , awk pun dah decide .
So saya hanya mampu tersenyum menahan airmata jelahh .
Semoga lepas nih kita bahagia dgn haluan hidup masing masing .
Last sekali , saya nk sgt jmpe awkk . Dapat sekejap pun jadilahh , saya nak kita settle cara baik . Tknk gaduh gaduhh and still boleh berkawan .
Anyway , thanks sebab muncul dalam hidup saya even sekejap .
Semua tuhh mmg jadi kenangan terindah :)




TODAY WAS A FAIRYTALE

No comments:

Post a Comment