R U N S I N G

Dari hari semalam lagi takdapat nak tidur lena , pening kepala lahh . 
Semak fikir masalah . Semua serba tak kena , ada jea yang salahh .
Asal lahh time nih jugak semua niyy jadi , sakit kepala siod .
Kepada Muhammad Aminuddin bin Zakaria , sumpah saya sayang awk sgt sgt .
Tapi tulah , lately kita asyik bergaduh kann ? Boleh kata setiap hari nak gaduh .

Tak kisah lah hal besar ke hal kecik ke , yang penting asal boleh gaduhh .
And now relation kita dah terumbang ambingg , sikit jea lagi nak hancur musnah .
Dgn awk jarang contact saya , jarang jmpe saya .

Mmg makin menjadi jadi lah masalah nihh . 
Awak pun macam nak tak nak jea layan sayaa , terasa siod .
Tambahan dgn insan insan yang tak berkaitan , mmg lagi teruk lah kita bergaduh .
Haihh , sekarang nih saya tkthu lagi nak buat ape , nak cakap ape .
Saya ikut jelahh ape awak nakk , kalau rasa nak teruskan . Dgn berbesar hati saya terima .
Tapi kalau rasa sampai setakat nih jea cerita kita , saya terima dgn tabahh sehabis mungkin 
Mintak lah dijauhkann --'
Ape ape pun saya memang dah taklarat nak hadap semua nihh , sakit perit semua ada
Nak menangis pun dah takboleh , so buat buat happy jelahh . 
Nothing's more nor less that I can do .
Saya just nak awak tau yang saya mmglah syg awk , sumpah taktipu .
Maybe macam bdh bdh nak tulis kat blog bagai , tapi itulahh yg saya rasa .
Takda sape lg yg boleh jadi luahan hati saya , bloggie nihh jelahh yg larat membaca , mendengar cerita saya .
Anywayy , thanks sbb ada dgn saya time saya perlukan awakk and utk semua yg awk buat utk saya . 
Saya hargai sgt sgt and tkprnah menyesal kenal dgn awakk . 
:')


Tertangkap di hati --'

p/s: rasa macam sengal post macam nihh , tapi this is the truthhh <3
TODAY WAS A FAIRYTALE

No comments:

Post a Comment